השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    פיצויים לאחר תאונת דרכים

    פיצויים לאחר תאונת דרכים – כמה זה יוצא?

    משרד עוה"ד אסף פן מספק שירותי ייצוג בתביעות ביטוח פרטי וביטוח לאומי עבור לקוחות שנפגעו בתאונות עבודה, תאונות דרכים, או סבלו ממקרה רשלנות רפואית.

    אם נפצעתם בתאונת דרכים, ואתם נמצאים בתהליך הגשת תביעה בוודאי תרצו לדעת כמה כסף תוכלו לקבל בתור פיצויים.

    התשובה לשאלה הזאת מורכבת ואין תשובה אחת נכונה, אולם יש כמה קווים כלליים שיעזרו לכם לאמוד כמה יהיו שווים פיצויים לאחר תאונת דרכים.

    איזה מידע נדרש לצורך הערכת הפיצוי?

    אם מגיעים לכם פיצויים לאחר תאונת דרכים הפיצויים יתחלקו לשתיים:

    1. עלות תיקון הרכב – בעת חישוב שווי הנזק לרכב שלך, פרטים חשובים שיש לקחת בחשבון כוללים את הערך הראשוני של הרכב, מצבו בזמן התאונה, פחת, קילומטראז', עלות חלקי החילוף ועוד.
    2. פיצויים על פגיעות גופניות – הרבה יותר קשה לחשב פיצויים על פציעות מכיוון שבניגוד לחלקי רכב או מכוניות, אין שווי שוק לחלקי גוף או מחיר לנכות. יתר על כן, ההשפעות של פגיעה משתנות מאדם לאדם. למשל, אם יש תאונת דרכים בה מעורבים אתלט צעיר וקשישה בפנסיה, ושניהם נפגעים ברגליים ומתקשים ללכת – הרי שהאבדן הכלכלי והנזק ארוך הטווח של הספורטאי נחשבים גבוהים יותר משל הקשישה שאינה תלויה ברגליה לפרנסתה.

    פצעי גוף מזכים בשני סוגי החזרים: החזרים על הוצאות הקשורות בפציעה (עלות ימי עבודה אבודים, עובדת זרה, החזר הוצאות ניתוח ועוד) הנקראים "שיפוי" והחזרים על הנזקים הנפשיים והגופניים הנקראים "פיצוי".

    בגלל כל זאת, קשה עד בלתי אפשרי להעריך את מחיר הפיצויים לאחר תאונת דרכים.

    עורך דין מומחה – ככה מקבלים פיצויים לאחר תאונת דרכים!

    אנו מספקים שירות מקצועי ואישי לכל הלקוחות שלנו במטרה לעזור להם לקבל את הפיצויים המגיעים להם על פי דין.

    הטיפול בלקוח מתחיל עם הגעתו למשרד. אנו בודקים את סיפורו של הלקח, ועושים בדיקה מעמיקה של היסטורית הפגיעה כולל מסמכים רפואיים, תוצאות בדיקות, דו"ח בוחן תנועה וכד'.

    לאחר שאנו בודקים את תיק הלקוח, אנו ממליצים על המסלול המשפטי הנכון ביותר עבורו. אנו עושים זאת מתוך רגישות והבנה לצרכים השונים של כל לקוח ולקוח תוך שימת לב למצבו של הלקוח ולעדיפויות שלו.

    מהרגע שמתגבש המתווה הטוב ביותר עבור הלקוח, אנו "יוצאים לדרך" לכיוון המטרה אשר גובשה מלכתחילה ובניסיון להגיע אליה בזמן הקצר ביותר ובתוצאה מקסימלית.

    משרד עורכי הדין תאונות דרכים אסף פן מספקים שירות באיזור המרכז ובית שמש. פנו עוד היום לפגישת ייעוץ חינם.

    מוזמנים לקרוא גם על תביעה תאונות דרכים

    קידום עורכי דין ברשת קידום עורכי דין ברשת