השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    תביעה תאונות דרכים

    נפצעתם בתאונת דרכים? מתכננים לתבוע את הביטוח? תנו למומחים שלנו לעזור לכם!

    אנשים רבים נפצעים בתאונות דרכים וסוחבים איתם פציעות ופגיעות לאורך שנים – בלי לדעת שייתכן ומגיעים להם מאות אלפי ואף מליוני שקלים!

    משרד עוה"ד אסף פן מספק שירותי ייצוג בתביעות ביטוח פרטי וביטוח לאומי עבור לקוחות שנפגעו בתאונות עבודה, תאונות דרכים, או סבלו ממקרה רשלנות רפואית.

    מה הסיכוי לנצח בתביעה?

    אם נפצעתם בתאונת דרכים, זכותכם לתבוע את חברת הביטוח שלכם ושל הפוגע לפיצויים על הנזקים שקרו לכם. במקרים רבים, תהיו זכאים לשיפוי על הוצאות הקשורות בפציעה (אובדן ימי עבודה, הוצאות טיפול, הוצאות רכב מיוחד, תרופות וכו') ופיצויים (אובדן כושר עבודה, קצבת מחיה וכו')

    אנו מספקים שירותי בדיקת זכאות בחינם בתביעות תאונות דרכים. אנו נבדוק עבורכם אם מגיע לכם פיצוי מביטוח לאומי, חברת הביטוח שלכם וחברת הביטוח של הפוגע שלכם.

    אם נפצעתם בתאונת דרכים, אנו ממליצים לכם לפנות לעורך דין תביעות תאונות דרכים מומחה – עו"ד אסף פן.

    עורך דין לתביעת תאונות דרכים – אסף פן

    אנו מספקים שירות מקצועי ואישי לכל הלקוחות שלנו במטרה לעזור להם לקבל את הפיצויים המגיעים להם על פי דין.

    הטיפול בלקוח מתחיל עם הגעתו למשרד. אנו בודקים את סיפורו של הלקח, ועושים בדיקה מעמיקה של היסטוריית הפגיעה כולל מסמכים רפואיים, תוצאות בדיקות, דו"ח בוחן תנועה וכד'.

    לאחר שאנו בודקים את תיק הלקוח, אנו ממליצים על המסלול המשפטי הנכון ביותר עבורו. אנו עושים זאת מתוך רגישות והבנה לצרכים השונים של כל לקוח ולקוח תוך שימת לב למצבו של הלקוח ולעדיפויות שלו.

    מהרגע שמתגבש המתווה הטוב ביותר עבור הלקוח,אנו "יוצאים לדרך" לכיוון המטרה אשר גובשה מלכתחילה ובניסיון להגיע אליה בזמן הקצר ביותר ובתוצאה מקסימלית.

    משרד עורכי הדין תאונות דרכים אסף פן מספקים שירות באיזור המרכז ובית שמש. פנו עוד היום לפגישת ייעוץ חינם.

    מוזמנים לקרוא גם על פיצויים לאחר תאונת דרכים.

    קידום עורכי דין ברשת קידום עורכי דין ברשת