השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    סובלת מדיכאון קליני? תמשיכי לעבוד כרגיל

    כך הבהירה חברת הביטוח למ' אשר סבלה ועדיין סובלת במשך תקופה ארוכה מדיכאון אשר לא מאפשר לה לחיות את חייה כבעבר. לאחר שפנתה למשרדנו והתנהלות משפטית ממושכת מול חברת הביטוח, ישולמו למ' תגמולים בשיעור 430,000 ₪ לעבר וכן עתידה לקבל קיצבה חודשית בשיעור 10,354 ₪ מידי חודש בחודשו.

    השתלשלות החיים של מ' מוכרת ודאי לאנשים רבים. אדם חי את חייו, קם מידי בוקר לעבודה מנהל משק בית, מגדל ילדים לתפארת, עד שבוקר אחד ומבלי הודעה מוקדמת, חורב עליו כל עולמו והוא מרגיש שמשקל החיים מכביד עליו עד שאינו יכול לתפקד.

    מ' אשת חינוך, אשר עבדה שנים רבות במערכת החינוך במספר תפקידים שונים, אמא ורעיה במשרה מלאה חדלה לתפקד בסוף שנת 2016 עקב "דיכאון קליני" (MDD) קשה. במסגרת הנסיונות להשתקם טופלה במגוון טיפולים תרופתיים, אושפזה לא אחת לקבלת טיפולים בנזעי חשמל (ECT), וכמובן שטופלה טיפול רגשי שוטף על ידי פסיכיאטרים ופסיכולוגים.

    לאחר קריסתה ומשמצתה ימי המחלה שלה, פנתה לחברת הביטוח בבקשה לקבלת תגמולי אובדן כושר עבודה. חרף העובדה שמ' שילמה מידי חודש בחודשו פרמיה לחברת הביטוח, החליטה החברה מטעמים בלתי ענייניים, כי על מ' להוכיח מצבה באמצעות מסמכים שונים ותוך שדרשה מיני דרישות והכל בכדי להתיש את מ', כאשר את כל זאת עשתה החברה מבלי שזימנה את מ' לבדיקת מומחה מטעמה, בדיקה אשר בן רגע הייתה מבהירה את מצבה לאשורו.

    לבסוף, לאחר התנהלות ארוכה שערכה כ- 9 חודשים ומשהבינה חברת הביטוח כי אין בכוונתנו לוותר על התגמולים בעבור מ', הכירה חברת הביטוח במ' כמי שמצויה במצב של 100% אובדן כושר עבודה, וכפי שכתוב בפוליסה כמי ש"אינה מסוגלת לעבוד בעבודתה או בכל עבודה אחרת המתאימה לה לפי השכלתה, הכשרתה וניסיונה…".

    בימים אלו קיבלה מ' סכום של 430,000 ₪ לתקופת העבר וכתשלום רטרואקטיבי החל משנת 2016 . כמו כן, עתידה לקבל מעתה ואילך ועד להגיעה לגיל פרישה בעוד כ- 3 שנים קצבה חודשית בגובה של 10,354 ₪ .

    משרד עורכי דין ביטוח אסף פן מספקים שירות באיזור המרכז ובית שמש. פנו עוד היום לפגישת ייעוץ חינם.

    קידום עורכי דין ברשת קידום עורכי דין ברשת