השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    קבלן שנפל מגובה יקבל מביטוח לאומי סך של 3 מליון ש"ח

    קבלן בניין שנפל מגובה רב ונפגע בפגיעה רב מערכתית יתוגמל על ידי ביטוח לאומי בסך של 3 מליון שקלים וזאת לאחר הליך ארוך של 3 שנים אשר כלל מספר ערערים שהוגשו על החלטות הוועדה הרפואית.

    מ.ר. הינו קבלן בניין כבן 60 אשר הגיע לעבוד כבכל יום באתר העבודה באיזור המרכז. עם סיום העבודה נתבקש מ.ר להשיב לסככת העבודה את כלי הרכב מסוג "ג'ימיבום" (רכב על 3 גלגלים עם זרוע הרמה), זאת על אף שלא היה זה מתפקידו או הכשרתו.

    מספר מ.ר כי מיד עם תחילת הנסיעה התנדנדה הזרוע של הכלי וכתוצאה מכך הוא נזרק מהסל עבודה המצוי בקצה הזרוע בגובה משוער של 4 מטרים.

    ממקום התאונה פונה מ.ר. לחדר המיון בבית החולים אסף הרופא כאשר הוא בהכרה אולם סובל מפגיעת ראש, פגיעה בגב ופגיעות בגפיים. בבית החולים נמצא כי אכן קיימת פגיעה רב מערכתית, כאשר בין היתר קיימים שברים בעמוד השדרה התחתון ופגיעה בחוט השדרה עצמו.

    כתוצאה מהפגיעות ולאחר שיקום ארוך נותר מ.ר. פגוע קשות לאור הפגיעה העצבית, כאשר הוא לא שולט על סוגריו, אינו מרגיש את איבר המין וצולע כתוצאה מהשברים בגפיים. כמו כן, לאור המצב הקשה החל לסבול מבעיות בפן הנפשי על רק הפוסט טראומה והדיכאון.

    בתביעתו לביטוח לאומי אשר הוגשה על ידי עו"ד ניר אסף נטען כי התובע הינו שבר כלי כתוצאה מהפגיעות והמצב החדש. הנ"ל אינו יכול לעבוד כלל, אינו יכול לקיים יחסי ישות, ואינו יכול לדאוג לכלכלת הבית. ביטוח לאומי לא קיבל את טענותיו של מ.ר. וקבע נכויות חלקיות בלבד, בגין הפגיעה האורטופדית והנפשית. לאחר הליכים ארוכים של ערעורים שנמשכו כמעט 3 שנים אשר כללו הגשה של חוות דעת בתחום הגסטרואנטרולוגיה, אורולוגיה, ואורטופדיה ובקשה לפסילת קביעות המומחה האורולוג מטעם המוסד, הועלתה נכותו של מ.ר לשיעור של 100% לצמיתות. כאשר המוסד לביטוח לאומי קיבל את הבקשה לאובדן כושר עבודה מלא.

    בגין כלל הפגיעות יתוגמל מ.ר. בסך של 3 מליון שקלים מאת המוסד לביטוח לאומי, כאשר תביעתו כנגד הקבלן האחראי עודנה תלויה ומתבררת בבית המשפט המחוזי.

    משרד עורכי דין תאונות עבודה אסף פן מספקים שירות באיזור המרכז ובית שמש. פנו עוד היום לפגישת ייעוץ חינם.

    מוזמנים לקרוא גם על נכות מעבודה | פגיעה בעבודה

    קידום עורכי דין ברשת קידום עורכי דין ברשת