השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    רשלנות רפואית בלידה

    אם חוויתם התנהלות רשלנית של רופא שגרמה לפגיעה בילוד או באם במהלך הלידה, ייתכן ואתם זכאים לפיצוי בגין רשלנות רפואית בלידה.

    כאשר ישנם סיבוכים ובעיות בלידה, לא מן הנמנע שבמקרים מסוימים ייפגעו האם והילוד למרות התערבות רפואית מתאימה. אך במצבים אחרים, ניתן למנוע נזק אם רופאים ואנשי מקצוע רפואיים אחרים יעניקו טיפול מתאים בזמן.

    נזקים לילוד במהלך הלידה

    לידה היא דבר מסוכן, ולא מעט סיבוכים במהלך הלידה עלולים להוביל לנכויות, נזק מוחי ובעיות לילוד. חלקם בלתי נמנעים, במיוחד בהריונות בסיכון גבוה. אולם נשים רבות שילדם נפגע במהלך הלידה מדווחות על צוות לא זמין או לא מקצועי שנכשל בזיהוי הבעיה ובהגשת סיוע בזמן.

    נזקים לאם במהלך הלידה

    בעוד שרוב פגיעות הלידה משפיעות על הילד, אמהות יכולות גם לסבול מנזקים קשים כאשר רופא אינו נוקט בפעולה נכונה במהלך הלידה, כולל:

    • רעלת הריון לא מטופלת או לא מזוהה המובילה להתקף של האם במהלך הלידה.
    • השארת ציוד רפואי או ציוד רפואי חד פעמי בתוך האם לאחר ניתוח קיסרי.
    • קרע ברחם.
    • הַדבָּקָה במחלה.
    • פגיעה באיברים הפנימיים של האם מכלי ניתוח במהלך ניתוח קיסרי.
    • סיבוכים מהרדמה.
    • אי שליטה על דימום.

    עורך דין מומחה לייצוג במקרים של רשלנות רפואית בלידה

    אנו מספקים שירות מקצועי ואישי לכל הלקוחות שלנו במטרה לעזור להם לקבל את הפיצויים המגיעים להם על פי דין.
    הטיפול בלקוחה של רשלנות רפואית בלידה מתחיל עם הגעתה למשרד. אנו בודקים את סיפורה של הלקוחה, ועושים בדיקה מעמיקה של היסטורית הפגיעה כולל מסמכים רפואיים, תוצאות בדיקות, חוו"ד מומחה ועוד.
    לאחר שאנו בודקים את תיק הלקוחה, אנו ממליצים על המסלול המשפטי הנכון ביותר עבורה. אנו עושים זאת מתוך רגישות והבנה לצרכים השונים של כל לקוחה ולקוחה תוך שימת לב למצבה של הלקוחה ולעדיפויות שלה.
    מהרגע שמתגבש המתווה הטוב ביותר עבור הלקוחה, אנו "יוצאים לדרך" לכיוון המטרה אשר גובשה מלכתחילה ובניסיון להגיע אליה בזמן הקצר ביותר ובתוצאה מקסימלית.

    משרד עו"ד רשלנות רפואית אסף פן מספקים שירות באיזור המרכז ובית שמש. פנו עוד היום לפגישת ייעוץ חינם.

    קידום עורכי דין ברשת קידום עורכי דין ברשת