השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    תאונה אישית ביטוח לאומי

    הידעת? אם עברת תאונה אישית ביטוח לאומי צריך לשלם לכם דמי תאונה. אז מה הם דמי תאונה? ומי זכאי לקבלם? מניסיוני כעורך דין העוסק בתחום נזקי הגוף, ביטוח לאומי לא תמיד שש לשלם לנו את המגיע לנו, לא במהרה ולעיתים לא בכלל. לכן, בטרם הגשת תביעה למוסד לביטוח לאומי, אני ממליץ, לקחת רגע, לחשוב ואם יש צורך להתייעץ עם אדם המנוסה בתביעות מסוג זה.. במשרד עורכי הדין אסף – פן אספנו לכם כמה נקודות למחשבה לפני הגשת תביעת דמי תאונה.

    מה הקריטריונים לתביעת דמי תאונה אישית ביטוח לאומי?

    כעורך דין נזקי גוף, כבר בפגישה הראשונה עם הלקוח, אני מבהיר לכי מי שנפגע בתאונת דרכים או תאונת עבודה אינו זכאי לדמי תאונה. את דמי תאונה אישית ביטוח לאומי משלם למי שנפגע בתאונה בבית, בחופשה ובשעות הפנאי, וכתוצאה מהתאונה הנפגע איבד את כושרו לתפקד, בהתאם לתנאי הזכאות שנקבעו. דמי התאונה משולמים לכל היותר למשך 90 יום של אובדן כושר התפקוד, ובהתאם למצב התפקודי של הנפגע. לדמי תאונה זכאים עובדים שכירים, עצמאים, מובטלים ולא עובדים, העומדים בתנאי הזכאות שקבע הביטוח הלאומי

    חשוב לציין, כי יש להיבדק בדיקה רפואית בתוך 72 שעות משעת התאונה.אם לא נבדקת ב -72 שעות הראשונות, תביעתך עשויה להידחות, אלא אם כן הביטוח הלאומי נתן אישור מיוחד לכך (ופנית עד שבועיים מיום הפגיעה להיבדק).

    חושבים לתבוע תאונה אישית מביטוח לאומי, קחו שנייה להתייעץ עם גוף מקצועי. אנחנו במשרד עורכי דין אסף – פן מתמחים במיצוי זכויות רפואיות אל מול המוסד לביטוח לאומי. אנחנו פה בשביל לעזור לכל אדם שנפגע בגופו לקבל את שמגיע לו.

    קידום עורכי דין ברשת קידום עורכי דין ברשת