השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    עורך דין נזקי גוף תל אביב

    עורך דין נזקי גוף תל אביב מייצג לקוחות אשר נפגעו קשות בתאונות שונות. הפגיעות עלולות לגרום גם לנכויות אשר מגבילות את יכולת הנפגע לעבוד וליהנות מחיים נורמאטיביים. בנסיבות אלו הוא זקוק לפיצוי כספי הניתן לו מהגורם הפוגע, חברות ביטוח והמוסד לביטוח לאומי. ייצוג הולם יכול לסייע מאוד בקבלת התביעות המוגשות בגין מקרים אלו. משרד אסף – פן עורכי דין ונוטריון עוסק בתחום וניתן לקבל אצלו מידע חשוב.

    עורך דין נזקי גוף תל אביב – לומד לעומק כל תיק

    עורך דין נזקי גוף תל אביב לומד את התיק המוגש אליו ועל פי הממצאים שבו וקובע דרכי פעולה. מומלץ לערב אותו כבר כאשר ברור כי האירוע הינו קשה ומורכב. לרוב, מדובר על תאונות דרכים ועבודה, נפילה במרחב הציבורי, אך לא רק. במקרים בהם אין סיכוי לקבלת פיצוי הוא ימליץ על אי הגשת תביעה. באחרים הוא יפעל במרץ לטובת לקוחו. הוא יתדרך אותו לגבי צורת ההתנהלות מול המוסדות המבטחים, וכן, יסביר מה ניתן לומר וממה כדאי להימנע לומר. פעולות לא נכונות וטעויות מילוליות שלא במתכוון עלולות לפגוע במאמצי התביעה העתידית. בנוסף, ינחה לשמירת מסמכים המתעדים את התאונה כולל צילומים, סקיצות של הזירה וכדומה. בנוסף, מסמכים רפואיים לגבי הוצאות בגין טיפולים ועוד.

    הגשת תביעות

    עורך דין נזקי גוף תל אביב בעל ידע בתחום יפעל מהקל אל הכבד. תחילה ינסה לדרוש פיצוי ישירות מהגורמים אליהם הוא פונה. במידה ותביעותיו אינן נענות הוא יפנה לבית המשפט לקבלת סעד ממנו. במהלך הדיון הוא יטען טענותיו, יציג מסמכים, תקדימים משפטיים, חוות דעת של מומחים וחומר נוסף היכול לתמוך בטיעוניו. פיצוי ניתן עבור הפגיעה, הסבל, הצורך בטיפולים ושיקום ולמחייה עתידית. משרד אסף – פן עורכי דין ונוטריון מתמחה בתחום ומומלץ לקבל ממנו שירות מקצועי עם יחס אישי. שירותיו כוללים ייעוץ, ליווי וייצוג, מחירים נוחים ועוד. מנהליו הינם בעלי ידע רב וניסיון מצטבר המגיעים בין היתר, ממתן שירותים איכותיים ללקוחות רבים לאורך השנים. הם ישמחו להעמיד את התשתית המעולה שלהם לטובת אחרים.

    קידום עורכי דין ברשת קידום עורכי דין ברשת