השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    עורך דין רשלנות רפואית תל אביב

    עורך דין רשלנות רפואית תל אביב משרת לקוחות שנפגעו בהליכים רפואיים בעיר ובסביבותיה. קיימים חוקים ספציפיים המגדירים רשלנות רפואית. טיפול בתיק כזה נחשב למסובך בגלל שהוא טומן בחובו גם פן משפטי וגם רפואי. מומלץ לקבל שירות מעורך דין כבר בראשית התהליך וכשברור כי מדובר באירוע קשה. משרד אסף – פן עורכי דין ונוטריון עוסק בתחום וניתן לקבל אצלו מידע רלוונטי.

    עורך דין רשלנות רפואית תל אביב – התמחות ספציפית

    עורך דין רשלנות רפואית תל אביב מכיר את הנושא לעומק וידע להעריך אם המקרה המובא לפניו, אכן, עומד בהגדרת רשלנות רפואית. צריך להקדים ולומר, כי לא כל פעולה רפואית שגרמה לנזק מוגדרת כרשלנות רפואית. ההגדרה המדויקת היא מתן שירות רפואי תוך סטייה מרמת הזהירות הנדרשת בנסיבות האירוע, וכפעולה אשר גורם רפואי סביר לא היה מבצע. מקרים כאלו הם, למשל: ניתוח שלא עלה צלח בגלל טעויות במהלכו, טעות במתן תרופות, טיפול שגוי בתקופת היריון, טעות באבחון ועוד. מקרים אלו נידונים בבית המשפט ושייכים לדיני נזיקין. התביעה היא כנגד חברת הביטוח המבטחת את הגורם הרפואי המבצע והמוסד בו הוא מועסק. לא תמיד קל להוכיח רשלנות רפואי כי צריך להוכיח קשר סיבתי בין האירוע לתוצאותיו.

    טיפול מסודר

    עורך דין רשלנות רפואית תל אביב מתחיל לפעול עם קבלת התיק. לרוב, תחילה, הוא ינסה לקבל פיצוי על ידי משא ומתן מול נציגי הביטוח. במידה והם אינם נענים לדרישותיו הוא יכול לגשת לבית המשפט כדי לבקש סעד ממנו. בכל מקרה של תביעה, יש צורך להציג מסמכים רפואיים המעידים על הנזקים, מסמכים להוכחת ההוצאות הכספיות, חוות דעת של מומחי רפואה וכן הלאה. פיצוי כספי ניתן על סבל, חומרת הפגיעה, הצורך בטיפול, שיקום ומחייה ועוד. משרד אסף – פן עורכי דין ונוטריון מתמחה בתחום ומומלץ לקבל ממנו שירות מקצועי עם יחס אישי. הוא מקיף וכולל ייעוץ וליווי, מחירים נוחים ועוד. מנהליו הינם בעלי ידע רב וניסיון עשיר המגיעים ממתן שירותים איכותיים ללקוחות רבים לאורך שנים ועוד. מנהליו ישמחו לשרת אחרים.

    עורך דין רשלנות רפואית במרכז

    עורך דין רשלנות רפואית במרכז מטפל בתיקי לקוחות שנפגעו במהלך קבלת טיפול רפואי. יש הגדרות חוקיות לרשלנות רפואית והוא מוודא שהמקרה נכלל בהגדרות אלו. מדובר על תיקים מורכבים שכן, בין היתר, יש צורך להוכיח בין הטיפול שניתן לפגיעה. מומלץ לערב אותו מיד כשמתברר כי הסיטואציה שנוצרה הינה קשה. משרד אסף – פן עורכי דין ונוטריון עוסק בתחום וניתן לקבל אצלו מידע רלוונטי.

    עורך דין רשלנות רפואית במרכז – טיפול מסודר

    עורך דין רשלנות רפואית במרכז מטפל בכל תיק בצורה מסודרת. ראשית הוא ימליץ לא להגיש תביעה בנסיבות שאינן ברורות וכאשר הסיכוי לזכייה הינו חלש. בכל מצב אחר הוא יפעל במרץ להוכחת הפגיעה בלקוחו. קיימת הגדרה חוקית לרשלנות רפואית, כדלקמן: מתן שירות רפואי תוך סטייה מרמת הזהירות הנדרשת בנסיבות האירוע, וכפעולה אשר רופא, מטפל או גורם רפואי סביר לא היה מבצע. מקרים כאלו יכולים להיות, למשל: ניתוח שלא נעשה כראוי, טעות באבחון בעיה ו/או במתן תרופות, מסירת מידע מוטעה שגורמת למטופל לקבל החלטה שגויה ועוד. עם זאת, כדאי לומר כי לתובע מגיע פיצוי גם עם הפעולה נעשתה שלא ביודעין.

    טיפול מהקל אל הכבד

    עורך דין רשלנות רפואית במרכז פועל מהקל את הכבד. כלומר, הוא מנסה ראשית להגיש תביעה מול המוסד המבטח בפנייה ישירה. כאשר מדובר במקרים קלים אזי קל לסגור את התיק. תיקים מורכבים מגיעים, פעמים רבות לבית המשפט וכאן הוא אמור לגייס את כישוריו, יכולותיו והידע שברשותו כדי להוכיח טענותיו בהצלחה. פיצוי כספי הולם נועד לפצות על הפגיעה והסבל, לסייע בטיפולים שוטפים ושיקום, למתן אפשרות למחייה עתידית מכובדת ועוד. משרד אסף – פן עורכי דין ונוטריון מתמחה בתחום ומומלץ לקבל ממנו שירות מקצועי המלווה ביחס אישי. הוא מקיף וכולל ייעוץ, ליווי וייצוג, מחירים נוחים ועוד. מנהליו הינם בעלי ידע רב וניסיון עשיר המגיעים ממתן שירותים מעולים ללקוחות רבים לאורך זמן ועוד. מנהליו ישרתו בשמחה אחרים.

    קידום עורכי דין ברשת קידום עורכי דין ברשת