השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    עורך דין תאונות עבודה בראשון לציון

    עורך דין תאונות עבודה בראשון לציון מטפל בתיקי לקוחות שנפגעו בתאונות עבודה בעיר ובסביבותיה. במקרים חמורים מאבד הנפגע את היכולת להתפרנס, ומכאן, שהוא זקוק לתמיכה כספית. לרוב, הגופים המפצים הם המעסיקים ו/או חברות הביטוח המבטחים אותם והמוסד לביטוח לאומי. תהליך תביעה נחשב למורכב ויש להתמצא בו. משרד אסף – פן עורכי דין ונוטריון עוסק בתחום וניתן לקבל אצלו מידע רב חשיבות.

    עורך דין תאונות עבודה בראשון לציון – ייצוג יעיל

    עורך דין תאונות עבודה בראשון לציון יקרא כל תיק לעומק ויגבש תכנית פעולה מסודרת. מומלץ לערב אותו כבר בראשית האירוע וכאשר מתברר כי הוא מסובך. תאונות עבודה מוגדרות ככאלו כאשר הנפגע מצוי במקום העבודה ותוך כדי עבודתו, בדרך אליה או ממנה וגם כאשר הוא מבצע עבור המעסיק משימות חוץ. עם זאת, יש לעיתים מחלוקות על חומרת הפגיעה ומהותה, על הסכומים המוצעים כפיצוי ועוד. כל פגיעה אמורה להיות מתועדת במסמך, בתמונות וכדומה. כאשר הנפגע מובל לקבלת טיפולים רפואיים הוא חייב לשמור את המסמכים. בנוסף לשמור את מסמכי ההוצאות כספיות הנוגעות למקרה. במידה ואינו יכול לחזור לעבודה הוא זכאי לקבל פיצויי מיידי מביטוח לאומי, נכות זמנית ונכות לצמיתות. פסיקותיהן של הוועדות הרפואיות חשובות כי הן קובעות את הפיצוי הכספי הניתן לו מאת המוסד לביטוח לאומי וגם כי ניתן להיעזר בהן בתביעות מול חברות הביטוח הפרטיות.

    הגשת תביעה

    הגשת תביעה נעשית על ידי עורך דין תאונות עבודה בראשון לציון, או בכל מקום אחר בארץ בו הגשתם את התביעה, כאשר אין הסכמות הדדיות. הוא ינסה תחילה להתדיין ישירות מול הגורם המזיק ובמידה ואינו נענה אזי שמורה לו הזכות להגשת תביעה לבית משפט לקבלת סעד ממנו. פיצוי כספי יסייע מאוד לטיפול, שיקום ושמירה על איכות חיים סבירה. משרד אסף – פן עורכי דין ונוטריון מתמחה בתחום ומומלץ לקבל ממנו שירות מקצועי המלווה ביחס אישי. שירותיו מקיפים וכוללים ייצוג נאמן, מחירים נוחים ועוד. הוא בעל ידע רב וניסיון עשיר המגיעים ממתן שירותים איכותיים ללקוחות רבים לאורך זמן ועוד. הוא ישמח לשרת אחרים.

    קידום עורכי דין ברשת קידום עורכי דין ברשת